آموزش تمیز کردن لباسشویی

شاید برای شما نیز عنوان این مقاله :”آموزش تمیز کردن لباسشویی” عجیب به نظر برسد. اما بهتر است بدانید که شستن دستگاهی که وظیفه خودش شستشو میباشد چندان عجیب نیست زیرا این کار یک اقدام مهم برای پاکیزه نگه داشتن فضای دستگاه میباشد که به عملکرد بهتر و تحویل لباس هایی تمیز تر همراه با بوی تازگی به شما کمک زیادی خواهد کرد.

در مقالات پیشین سایت برای شما نحوه تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی را شرح دادیم و گفتیم که چگونه از رویش قارچ ها جلوگیری کنید.همانطور که میدانید به مرور زمان مواد شوینده و پودر های باقی مانده در داخل دستگاه باعث بروز مشکل خواهد شد. لذا باید از دستگاه به صورت دوره ای مراقبت نموده و اقدام به تمیز کردن آن نماییم. در ادامه با سایت لوازم خانگی همراه باشید تا در مورد نحوه تمیز کردن دستگاه شستشوی لباس شما را آشنا کنیم.

تمیز کردن داخل لباسشویی

در ابتدا با استفاده از آب گرم و پارچه یا حتی مسواک باقی مانده مواد و پودر های شوینده و اضافی که از شستشوی قبلی برجای مانده است را تمیز کنید. به خاطر داشته باشید تمامی درز ها و گوشه ها تمیز نمایید. همچنین تمامی قطعاتی که میتواند جدا شود و قابل شستو میباشد مانند جا پودری را خارج کرده و آن را شستشو دهید. اگر دستگاه شما به صورت درب از جلو میباشد حتما دور درب ان را دستمال کشیده و لاستیک دور آن را نیز فراموش نکنید.

تمیز کردن خارج لباسشویی

از بالاترین قسمت دستگاه شروع کرده و به پایین حرکت کنید. با استفاده از حوله نم دار و مسواک ، صفحه کنترل ، دکمه ها و ولوم تنظیمات ماشین را پاک کنید. بعد از آن به قسمت های کناری و بالای دستگاه رسیده و آن جا را دستمال بکشید که نهایتا پشت دستگاه را میبایست تمیز نمایید. این موقع زمان خوبی میباشد که شیلنگ های متصل شده به دستگاه را بررسی کنید تا آسیب دیدگی نداشته باشند. در نهایت با استفاده از مایع پاک کننده تمامی بخش های دستگاه را دستمال بکشید تا تمیز و براق شود