یخچال های معمولی یا یخچال های ساید بای ساید امکان دارند که در برخی مواقع با مشکل داغ شدن بیش از حد موتور مواجه شوند . البته داغ شدن موتور امری طبیعی است اما امکان دارد زمانی این داغ شدگی بیش از حد باشد که اگر آن را نادیده بگیرید امکان دارد که دستگاه خراب شود و خرج زیادی روی دستان شما بگذارد . این مشکل را بیاید از سه ناحیه بررسی کنیم ، کمپرسور ، کندانسور و فن خنک کننده که سه عامل اصلی در صورت وقوع گرم شدن بیش از حد یخچال می باشند ، بعد از بررسی اگر نتوانستید ایراد خوتان شناسایی و رفع کنید ، برای جلوگیری از خطرات احتمالی این کار را به بخش تعمیر یخچال ساید بای ساید ما بسپارید .

تعمیرات ساید بای ساید تضمینی

افرادی که صاحبان ماشین های ظرفشویی هستند احتمال دارد که با مشکل تولید بوی بد توسط دستگاه مواجه شوند ، شاید دستگاه ظرف ها را به خوبی مورد شستشو قرار دهد ولی امکان دارد که از خود بوی خیلی بدی را تولید کند که حال شما را بهم بزند . این مشکل به خاطر مواردی که اشاره میکنیم به وجود میاید . گرفتگی فیلتر تخلیه ، کثیف شدن بازو های آبپاش ، کثیف شدن داخل ماشین ظرفشویی ، مسدود شدن لوله یا شیلنگ تخلیه  و . . . بعد از اینکه این کار ها را بررسی و تمیز کردید بوی بد از بین می رود و دیگر نیاز به مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی نخواهید داشت !

یکی از مشکلات رایجی که امکان دارد با آن مواجه شوید بوی بد سوختگی از جاروبرقی می باشد . این مشکل امکان دارد به خاطر موارد زیر رخ دهد : پر شدن مخزن یا کیسه ، مشکل برقی ، تسمه ، عدم کارکردن غلتک یا تسمه ، مسیر الکترونیکی ، نیم سوز شدن موتور و . . . که برای رفع چنین مشکلی اگر خودتان نتوانستید کاری انجام دهید به بخش تعمیر جاروبرقی ما کار را بسپارید .

نمایندگان ما در تمامی شهرها و استان ها فعال هستند برای مثال چنانچه در استان البرز حضوری دارید میتوانید تعمیرات لباسشویی در کرج خود را به ما بسپارید